آرادآراد، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره
آوینآوین، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

مادرانه ای برای پسرم

من و او

1393/5/17 20:58
نویسنده : ناهيد
473 بازدید
اشتراک گذاری

درست از لحظه ای که چشمانش را  صبح باز میکنه درست تا لحظه ای که شمگاهان به خواب میره با منه ! هیچ  کس به اندازه من اون رو نمیشناسه هر عهن گفتنش برا من معنی داره ، میدونم کی خسته است ، کی تشنه است ، کی حوصله اش سر رفته،  کی آغوش من رو می خواد،، کی آب بازی می خواد ،کی دوست داره رو صندلی غذاش بشینه غذا بخوره ،کی باید تمام خونه رو دنبالش بدوم تا لقمه لقمه غذا دهنش کنم ،با چی گریه اش بند میآد ،با چی هیجان زده میشه ،چه کاری رو دوست داره و چه کاری رو دوست نداره .من اون رو میشناسم ! اون پاره تنمه ، اون گرمای قلبمه !

خدایم در همه احوال نگهدارتو باشد.

پسندها (2)

نظرات (7)

parisa
17 مرداد 93 21:04
mamane mim
17 مرداد 93 21:49
خدا شما رو براش نگه داره اینه که مادر یه دونه است وب ما بیاد خوشحال میشم
ناهيد
پاسخ
مرسي عزيز
عاطفه مامان ستیا
18 مرداد 93 11:36
ای جونم آراد زیباواقعا فقط یه مادره که همه حرکات بچه ش براش یه معنی داره و همه به مادر نگاه میکنن و میگن چی میخواد؟؟؟؟؟؟؟
ناهيد
پاسخ
دقيقا
آذرمی دخت
19 مرداد 93 15:37
آخی لباشو .. چه کوچولوهه ه ه ه
آذرمىدخت
19 مرداد 93 21:40
سلم ناهىد جان, مرسى از لطفت, من هنر خوندما
✿مامان آروشا✿
20 مرداد 93 9:35
عزیزم هزارماشاا... به آراد گلم چقدر ماه شده. امیدوارم سالیان سال در کنا هم شاد و سلامت باشین.
ناهيد
پاسخ
مرسي عزيز دلم
✿مامان آروشا✿
26 مرداد 93 10:58
مامان ناهید گل اگر دوست داشتی آدرس ایمیلت رو برام بفرست تا ایمیل های جالبی رو که میخونم برای شما هم بفرستم. من همه ناهید ها رو دوست دارم. احساس میکنم همشون مثل شما گلن. آخه اسم مادرم، خواهر همسرم و یکی از دوستای عزیزم ناهید و من خیلی دوستشون دارم.
ناهيد
پاسخ
مرسي عزيزم باعث افتخاره منه حتما برات ميفرستم