آرادآراد، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
آوینآوین، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

مادرانه ای برای پسرم

چرا رفتي چرا من بي قرارم ......

1393/6/9 19:48
نویسنده : ناهيد
417 بازدید
اشتراک گذاری

ميگفت وقتي يه عزيزي رو از دست ميدي يه مار توي خونه دلت لونه ميكنه بله زمان ميگذره و تو حتما به زندگي معمولت بر ميگردي ولي أون ماره برا هميشه تو قلبت لونه كرده و نميتوني پيش بيني كني كه كي نيشش رو توي دلت فرو ميكنه و أون موقع درد تازه ميشه تازه تازه . 
ميگفت من كه خواهرم رو از دست دادم هيچوقت ثمر خواهر از دست نداده نميشم حتي تو خوش ترين لحظه ها 

امشب نيشش تا عمق جانم 

.....

نگفتي ماهتاب امشب چه زيباست
نديدي جانم از غم ناشكيباست....

 

پي نوشت : غزل از سيمين بهبهاني 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

عاطفه مامان ستیا
10 شهریور 93 17:33
عزیزم
ناهيد
پاسخ
mamane mim
12 شهریور 93 21:36
خدا رحمتش کند عزیزم ... باقی عمر پسر گلت باشد
ناهيد
پاسخ
مرسي عزيزم
عاطفه مامان ستیا
14 شهریور 93 21:38
راستی ناهید جون روم نشد اوندفعه بپرسم ازت که این پست برای کی بود؟ بابا؟
ناهيد
پاسخ
اره عاطفه جون برا پدر م نوشتم يه شب كه خيلي دلتنگش بودم
مژده
15 شهریور 93 12:44
پسر من هم الان دقیقا 10 ماه ونیمه است...یه حالی شدم عکسهای بچه هم سن بچه رو دیدم
ناهيد
پاسخ
مرسي عزيزم خواستم به پيج تون سر بزنم متوجه ادرس وبلاگتون رو اشتباه وارد كرديد لطفا دوباره برام ادرستون بفرستيد
✿مامان آروشا✿
16 شهریور 93 16:39
ناهید گلم، خدا بیامرزدشون. امیدوارم خدا همسر و پسر گلت رو و همچنین شما رو برای اونها نگه داره. شاد و سلامت باشین.
دختر آسموني
4 آبان 93 12:59
خدا پدرتون رو بيامرزه. روحش شاد.
ناهيد
پاسخ
شما سلامت باشيد و غم نبينيد