آرادآراد، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
آوینآوین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

مادرانه ای برای پسرم

ما به معجزه ایمان داریم ، ما مادریم

1393/7/27 18:23
نویسنده : ناهيد
516 بازدید
اشتراک گذاری

امروز معجزه چهل ونه سانتي من يك سأله شد

خداوندا تو ميداني كه امروز چقدر مؤمن ترم ! اصلا مادر ها هميشه مؤمن ترند.

چگونه مؤمن تر نباشم وقتي پسركم چنين شيرين از اين سو به ان سوي خانه ميدود .

چگونه مؤمن تر نباشم وقتي گرماي جانم با تلاشي مثال زدني سعي ميكند حرف بزند و منظورش را بيان كند .

چگونه مؤمن تر نباشم وقتي عاشقترم.

چگونه مؤمن تر نباشم كه وقتي دلم ميگيرد يا جانم به دردي ميسوزد معجزه ام لبهاي كوچكش را روي گونه هايم ميگرداند كه مادرش را ببوسد.

پسرم ميخو اهم بداني كه چقدر به زندگي من شادي دادي چقدر به دانسته هايم عمق دادي .

پسرم ميخو اهم بداني كه چقدر از داشتنت مغرورم و چقدر به تو موجود كوچولوي مهربان افتخار ميكنم وقتي با خوشرويي و خنده مهربانت از همه استقبال ميكني . 

پسرم ميخواهم بداني كه چقدر به زندگي من معنا دادي !

خداوندا سپاس 

سپاس و سپاس

ما پنجشنبه بیست و چهارم مهر ماه تولد دردانه ام را در کنار پدر سهیل و مادرمن و جمعی از دوستانی که دوستمان دارند جشن گرفتیم . درست به همین دلیل مدتی است چیزی ننوشتم در گیر تولد آراد و مهمان داری بودم یک هفته ای هم پدر سهیل و خواهر و شوهر خواهر ش و دختر شش ماهه شان مهمانم بودند و همزمان در گیر برنامه ریزی و تهیه و تدارک جشن تولد آراد  بودم در یک کلام خیلی خیلی خسته شدم برای پسرم هر چه کنم خستگیش شیرین است . نمی خواهم بگویم شب بی نظیر مادر شدنم را تلخ کردند که هرگز نمیتوانند اما این را نوشتم که یادم بماند لازم نیست آدم ها را صد هزار بار امتحان کنیم همان صد مرتبه اول کافی است.

پسرک چون عسلم در یک سالگی بخوبی راه میرود خیلی خوب و مسلط . تلاش بسیاری برای حرف زدن میکند حتی جملاتی آهنگین خطاب به من یا پدرش میگ.ید و همزمان هم دستانش را تکان میدهد که البته خیلی از اوقات ما معنایش را نمیفهمیم

خدایا گفته بودم چقدر چاکرتم ! خیلی....

پسندها (1)

نظرات (7)

بابای ملیسا
27 مهر 93 21:12
با سلام . ضمن تبریک بخاطر وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم ، دختر بابایی ، با عکسهای جدید سفر به اصفهان به روز شد . خیلی خوشحال می شیم اگر تشریف بیارید و با گذاشتن یه یادگاری ، دنیای قشنگ و معصومانه دخترم رو زیباتر و دلنشین تر کنید . منتظر شما هستیم.
mamane mim
28 مهر 93 23:42
سلام خانوم کجایی چند وقت .... مبارک تولد پسرک .... خدا این معجزه ی 49 سانتی را حفظ ، و به 190 سانت برساند
ناهيد
پاسخ
سلام عزيزم مرسي خيلي درگير بودم هم تولد آراد هم مهمون داري با داشتن يه وروجك نو پا برام وقت نذاشته بود جبران ميكنم
آذرمی دخت
29 مهر 93 8:36
ای جونم. تولدش مبارک قربونش برم
ناهيد
پاسخ
مرسي عزيزم خدا نكنه
دختر آسموني
4 آبان 93 9:13
سلام عزيزم. من ليلا هستم مامان يه فرشته اسموني به اسم آسمان. پسر نازنيني دارين. و چه اسم زيبايي. خدا براتون حفظش كنه. خوشحال ميشم به ما هم سر بزنين و اگه با تبادل لينك موافق بودين اطلاع بدين.
ناهيد
پاسخ
مرسي ليلا ي عزيز ممنونم نظر لطف شماست و باعث افتخار بنده كه لينك بدم به ادرس شما
نسرین
4 آبان 93 10:17
ایمان قویتان محکم تر باد
ناهيد
پاسخ
سپاس نسرين جان
عاطفه مامان ستیا
8 آبان 93 18:47
تولد تولد تولدت مباااااااااااااااااارک عسل طلااااااااببخشید دیر براتون پیام گذاشتمدوستون دارم امیدوارم همیشه شاد باشین و هیچکس نتونه شیرینی های اینروزاتون رو تلخ کنه
ناهيد
پاسخ
سلام عاطفه جان مرسي عزيز دلم براي تو و ستياي شيرين بهترين ها را ارزو دارم
دختر آسموني
25 آبان 93 8:34
ناهيد جان اومديم سر زديم بهتون. ولي گويا هنوز پست جديد برامون آپ نكردي.
ناهيد
پاسخ
نميدونم چرا وقت كم ميارم ولي چشم بزودي