آرادآراد، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
آوینآوین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

مادرانه ای برای پسرم

چهار ماهگی

1392/11/27 17:21
نویسنده : ناهيد
350 بازدید
اشتراک گذاری

آرادم چهار ماهه شدی ، جانم .

الان بهتر از قبل میشناسمت حالت نگاهت رو میخونم می تونم از روی نوع گریه ات بفهمم شیر می خوای یا آروغ داری یا خسته ای و میخوای بخوابی

به نسبت چهار ماهه شدنت کم خواب تر هم شدی جانم. اصلا دیگه دوست نداری خوابیده باشی و ترجیح میدهی روی شکم باشی و باگردن افراشته دنیا رو رصد کنی ،خودت میتونی غلت بزنی ولی هنوز خیلی هم در غلت زدن چندان ماهر نیستی گاهی به کمک نیاز داری.

هنوز هم وقتی میخوابی قنداق میکنمت ، به نظرم این قنداق یکی از بهترین خریدهای سیسمونی شما بود که به شما یه خواب راحت میده وگرنه در عرض 10 دقیق انقدر با دستات چشمت رو میمالی که بیدار میشی . البته فقط هم وقتی خوابی میتونم برات قنداق ببندم وگرنه فکر کن این وروجک شیطون بذاره تو قنداق بسته بندیش کنند و تا بیدار میشی هم به ثانیه ای دستتت رو میاری بیرون .

هرگز پستونک رو دوست نداشتی البته خیلی هم تلاش نکردم .

جغجغه زردو بنفشی که از ساوه خریدیم رو از همه اسباب بازی هات بیشتر دوست داری البته به دندونیت هم که رنگهای متنوع داره و راحت تر از بقیه چیرها میتونی بخوری خیلی علاقه داری .

از نشستن توی کریر لذت وافر میبری همون طور که گفتم ازپرسپکتیو جدیدی که نشستن بهت میده خیلی لذت میبری.

حس میکنم ساوه را به تهران ترجیح میدی خوب البته اینجا هوای پاکتری رو استنشاق میکنی و ضمنا اینجا کوچکتره و همیشه من و پدرت رو نزدیک خودت احساس میکنی به همین خاطر هم کمتر بهانه میگیری و یه وقت هایی هم با خودت سر گرم میشی و بازی میکنی .

موقع شیر خوردن اگر بابا سهیل سر به سرت بذاره بد جور شاکی میشی ! به نظرم یه کم جدی هستی اینو هنوز مطمئن نیستم اما عاشق آدم هایی هر جا میریم یا هر کی رو میبینی اول یه کم اخم میکنی ولی بعد به قیافه طرف خیره می شی و بعد بهش میخندی . عاشق این آنالیزی هستم که از اطرافیانت میکنی.

با دیدن تصویر خودت در آینه یا روی مونیتور هیجان زده میشوی.

دایره آواهایی که بلدی گسترده تر شده اند جدیدا مرتب میگی "بوو" فکر کنم مقدمه ای است بر شنیدن کلمه رویایی "بابا"

بزرگتر ،صبور تر و شیرین تر از قبل شده ای و همه هستی من و پدرتی .

 

 

 

پی نوشت: آراد در چهار ماهگی 6 کیلو و هشتصدو پنجاه گرم وزن و 64 سانتی متر قد و دور سری معادل چهل و دو سانتی متر دارد.

 

دلتنگ نوشت : دلم برا مادربزرگ عزیزم تنگ شده.

 

درس نوشت: پنجشنبه ساعت 9 صبح با دکتر فلامکی کرکسیون مقاله یا به قول ایشان گزارش مقاله دارم و شنبه باید مقاله خانم دکتر بهبهانی رو تحویل بدم ، ای خوشا یکشنبه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عاطفه مامان ستیا
28 بهمن 92 15:12
4ماهگیت مبارک عزیز خالهههههههه بوس به روی ماه ونازتعزیزم انشاا... در درسها هم موفق باشی مرسي عاطفه جونم برا درسهام كارم از دعا كذشته به معجزه نياز دارم
کارن
28 بهمن 92 17:30
دوست جون خوشتیپم 4 ماهگیت مبارک...دلمون تنگ شده زودتر بیاین دیگه....
ღ¸.• یه مامان ِ شیطون •.¸ღ
5 اسفند 92 23:16
چه بانمکی شما
ناهيد
پاسخ
نه به بامزگی شما