آرادآراد، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
آوینآوین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

مادرانه ای برای پسرم

نوروز پيروز

1394/1/2 12:38
نویسنده : ناهيد
488 بازدید
اشتراک گذاری
 
نوروز ١٣٩٤ بر همه مبارك 
وقتي سال نو شد سهيل تو أتاق عمل بود ارادم خواب بود و من كنارش دراز كشيده بودم و دعا ميكردم از خداوند خواستم امسال به من صبوري آگاهي و حكمت عطا كند براي شما نيز همين ها وا ارزو دارم 
پسر چون عسلم هفده ماهه شده همچنان تلاش بسياري در حرف زدن ميكند و بل زبان خودش يه چيزايي ميگه و سخنراني ميكنه كه خيلي هاش رو ما نميفهميم . 
اراد خيلي خيلي شيطون شده ، از همه چيز بالا ميره از صندلي هاي نهارخوري ميره بالا از اونجا ميره روي ميز نهار خوري از تمام ميزها مبلها و خلاصه هر چه كه تصورش كنيد ميره بالا. هرشب كه ميخوابم خدا رو براي گذشتن يك روز كم حادثه شكر ميكنم . 
ولي هر چقدر شيطونه همانقدر هم مهربون و با عاطفه است . بسيار زود جوش و اجتماعي و آغوش مهربونش رو براي همه باز ميكنه خدا يا گفته بودم چقدر چاكرتم 
ديشب كه شب سال نو بود پيش هم نبوديم سهيل دور از ما ساوه بود و كشيك ! از وقتي طرح نوين سلامت اجرا شده ما ديگه با سهيل ساوه نميريم چون نميتونه از بيمارستان خارج شه ولي دارن برا پزشكان داخل حياط بيمارستان سويت هاي كوچولويي ميسازند كه امكان أقامت خانواده ها فراهم باشه . 
الان هم من و اراد داريم ميريم ساوه ، از اونجايي كه واحد خودمون آماده نيست تو سويت يكي از همكارهايي كه هفته ديگه كشيكه أقامت ميكنيم .
سال نو شده و حالم خوش ولي يادم رفت لحظه تحويل سال دعا كنم خداوند به من نعمت فراموشي هم عطا كند خيلي دلم ميخواد بخشنده باشم و با گذشت نميدونم چرا نميتونم دعايم كنيد 
قبل از سال تحويل نتونستيم حمام كنيم اب سرد شده بود امروز صبح اولين كاري كه كردم حمام كردن بود آراد هنوز خواب بود درب حمام رو باز گذاشتم كه اگر بيدارشد بياد تو حمام كه بيدار نشد بعدش هم لباس نو هام رو تن كردم و رحمت فرستادم به روان پاك پدرم ، پدر عزيزم كه به بهار باور داشت به نوروز و جامه نو بر تن كردن باور داشت و امسال سومين بهار را در محضر دوست جشن ميگيرد.
 
اين پست در اولين فرصت عكس دار ميشود 
 
پسندها (1)

نظرات (3)

✿مامان آروشا✿
16 فروردین 94 13:13
ناهید عزیزم سلام. من هم متقابلا فرارسیدن نوروز را به شما و خانواده محترم تبریک گفته و برایتان سالی پربرکت و پر نشاط توام با سعادت و سلامت ارزومندم. ناهید جان خداوند پدرتون رو قرین رحمت کنه. امیدوارم روزهای خوشی رو در کنار همسر و فرزند دلبندت داشته باشی. آراد گلم رو از طرف من ببوس.
✿مامان آروشا✿
22 فروردین 94 10:59
درپی عشق شدم تا درآئینهء او چهرهء مادر بینم دیدم او مادر بود دیدم او در دل عطر دیدم او در تن گل دیدم اودر دم جانپرور مشکین نسیم دیدم او درپرش نبض سحر دیدم او درتپش قلب چمن دیدم او لحظهء روئیدن باغ از دل سبزترین فصل بهار لحظهء پر زدن پروانه در چمنزار دل انگیزترین زیبایی بلکه او درهمهء زیبایی بلکه او درهمهء عالم خوبی, همهء رعنایی همه جا پیدا بود همه جا پیدا بود سلام عزیز دلم، روزت مبارک. امیدوارم همواره سایه شما و همسر محترمتون بالای سر آراد گلم باشه. امیدوارم همه پدر و مادرهای گلمون در پناه خدا صحیح و سلامت باشن. پاینده و پیروز باشین.
آذرمی دخت
7 اردیبهشت 94 12:34
ناهید جون سال نو مبارک البته ببخشید دیر تبریک میگم . ایشاله سال خوبی باشه واستون