آرادآراد، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
آوینآوین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

مادرانه ای برای پسرم

اولین غلت

1392/11/25 22:21
نویسنده : ناهيد
246 بازدید
اشتراک گذاری

امروز جمعه بیست و پنجم بهمن ماه ، شازده کوچولوی من خودش به تنهایی بدون هیچ کمکی اولین و دومین غلتش رو زد . بعد از ظهر بود آراد تازه از خواب بیدار شده بود ،من هم کنارش دراز کشیده بودم در کش و قوس های بعد از خواب بود که متوجه شدم دو تا پاشو آورد بالا و اومد روی بازوی راستش و بعدش هم سرش و بلند کرد و غلتش رو کامل کرد دستش رو هم از زیر بدنش کشید بیرون ،سرو گردنش رو بلند کرد و پیروز مندانه من رو نگاه کرد .تو چشماش فقط نگاه کردم و به تمام اون جاده هایی فکر کردم که باید بدون کمک من فتح کنه ، دلم برای نازکی فرزندم لرزید بغلش کردم تنگ تنگ ،آنقدر بوسیدمش و آنقدر بوییدمش که آرام شدم ، آرام جانم .

 

 

این عکس یه کم قدیمی ولی چون خیلی این عکس رو دوست دارم دلم نیومد .

تو وبلاگش نزارم پسرم در دو ماهگی در آغوش پدر بزرگشه.

 

مقاله نوشت: میگن دکتر فلامکی با یکی دو بار کرکسیون مقاله رو فبول نمیکنه شاید هیچ کدوممون به امتحان جامع قبل از عید نرسیم . !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)