آرادآراد، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
آوینآوین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

مادرانه ای برای پسرم

پنج صبح اول اسفند 91

1392/12/1 5:02
نویسنده : ناهيد
225 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز هایی رو می خواییم که هیچ وقت فراموش نشند مثل سال پیش درست همین ساعت و همین روز . سهیل اردل بود و من خونه نگار عزیز بودم ، رفته بودم اونجا که با هم درس بخونیم ، امتحان سنت و مدرنیسم داشتیم با دکتر سلطانزاده ، خدایا چه امتحانی شب طرفای دو خوابیدیم و من پنج صبح بیدار شدم ، یه حسی داشتم نمیدونم چه جوری وصفش کنم همون موقع هم نمیتونستم درست حسم را تحلیل کنم .ولی از نظر فیزیک کمی تپش قلب داشتم رفتم تقویمم رو پیدا کردم و تاریخ آخرین قاعدگی ام را چک کردم .

-          خب چیزی نیست !

23روز از آخرین قاعدگی گذشته بود.

برگشتم سر جام و خوابیدم فردا صبح وقتی به نگار جریان رو گفتم کلی دو تایی به توهم من و اینکه ممکنه من باردار باشم خندیدیم ،ولی پسرم شما اون موقع 8 روز بود توی دل من به سرعت داشتید رشد میکردید.

پنج صبح اول اسفند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عاطفه مامان ستیا
2 اسفند 92 22:14
عزییییییییییییییزم چه احساس زیبایییی بود در این نوشتهخدا واست نگهش داره این اراد خوشگلمونو
ناهيد
پاسخ
مرسی عاطفه جونم