آرادآراد، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
آوینآوین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

مادرانه ای برای پسرم

چشمهایت

1392/12/4 21:21
نویسنده : ناهيد
279 بازدید
اشتراک گذاری

 

همون لحظه اولی که آراد رو در آغوش گرفتم از شباهت بی اندازه اش به برادر بزرگترم در حیرت شدم ، البته باید یاد آوری کنم که من و برادر بزرگم خیلی خیلی خواهر برادریم حد اقل چشم و ابرومون از یه جا کپی و پیست شده ، ولی این مساله اصلا برام مهم نبود هر چقدر آراد به سهیل شبیه تر باشد من خوشحال ترم ، سهیل اون مردی است که من عاشقش شدم مردی است که من عاشقانه انتخابش کردم و عاشقانه برایش صبر کردم ، و در تمام روز های بارداریم آرزو کردم پسری داشته باشم چون پدرش ! با این حال همین جمعه پیش ، وقتی آنجا بودیم و سهیل هم رفته بود خرید های هفتگی رو انجام بده. نمیدونم چندمین بار رو به آراد تاکید کرد "   - خیلی دوست دارم چون فقط شبیه باباتی! " یه حالی شدم . مثل همیشه سکوت کردم و به چشمهای پسرم نگریستم .

-          ولی مامان! من که میدانم چشم هایم برای توست .

 

زیر نویس : سمت راست ناهید در سه ماهگی در آغوش مامان نازی

              سمت چپ آراد در سه ماهگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عاطفه مامان ستیا
5 اسفند 92 23:52
آره والا خیلیییییییییییی شبیه به خودته یعنی خیلی هاااااااااااون خانوم هم مامانتونه؟؟؟؟؟ ماشالا چه مامان خوشگلیاینم بگم بعضی حرفا واقعا آدمو آزار میده ... خب یعنی چی که "چون فقط شبیه پدرتی..." ولی خب به دل نگیر پیر زنه دیگه شایدم منظوری نداشته
ناهيد
پاسخ
نه به دل كه نميكيرم ولي ميدوني عاطفه جون فكر كنم اين روز ها حساس تر شدم اره أون خانم مامانم هستند نظر لطفته ممنون
mamane kasra
25 اسفند 92 14:23
وااای چه شباهتـــــــــــــــــــی
ناهيد
پاسخ