آرادآراد، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
آوینآوین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

مادرانه ای برای پسرم

نوروز 1393

1393/1/16 21:41
نویسنده : ناهيد
313 بازدید
اشتراک گذاری

 

سال نو شد و كهنه سر شد.از سالي كه گذشت چه گويم كه مادر شدم و فهميدم چه سخت و شيرين است مادري.
سال وقتي نو شد كه ارادم در إغوش پدرش بود و من دستي در دست سهيل و دستي به دامان خدا داشتم به طلب سلامتي اين دو عزيزترينم. فقط اسم بود كه بر زبانم جاري ميشد ميدانستم كافي است بناممشان كه خدايم نگهدارشان بأشد بيش از همه شهابمان يادم بود كه پروردگارم ياورش باشد.
امسال دومين سال است كه پدرم نيست و ما روز نو ميكنيم سال پيش از خوشي ميوه دلم نبود پدر نفهميدم و امسال از شيريني پاره تنم.
نوروز را ساوه بوديم در كنارپدر هميشه گرفتار ، سه روزي هم تهران بوديم و امروز چهاردهم فروردين ماه هم در حال بازگشتيم از أصفهان به تهران . أصفهان در كل خوش گذشت از خوبي اين عمو ها و عمه هاي سهيل هرچه بگويم كم است همين كافي است كه وقتي ميگويم عمو ، عمه حقيقتا عمو و عمه خودم مي دانمشان حتي كمي مهربان تر كمي ساده تر و كمي بي تكلف تر.
امسال  هشتمین يازده فروردين مان را خانه هيواي عزيزم در حالي جشن گرفتيم كه ميوه جانمان در إغوش پدر بزرگ عزيزش لم داده بود و من سپاس حق ميگفتم .
امسال سيزدهم فروردين مان به رسم اين چند سال بر بالين سرد مادر سهيل بدر كرديم هر چند كه به اين خاك و به اين سنگ باور ندارم .
 باور دارم كه رفتن رهايي است نه أسير خاك شدن ان هم وقتي كه روحي به بزرگي او داشته باشي و طبعي چنان بلند . 
سال نوشده و من با يك دامن پاره از ارزو هاي رنگارنك خوشدل به تماشاي بهاري نشسته ام كه بر شيشه هاي ماشين مي بارد . 
سال نو مباركتان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

mamane kasra
17 فروردین 93 11:22
الهی که همیشه شاد و سلامت باشین دوست خوبم،،باید اعتراف کنم که قلم زیبا و منحصر بفردی داری واقعا از خوندن مطالبت لذت میبرم
ناهيد
پاسخ
ممنونم یاسی جونم نظرلطفتونه
عاطفه مامان ستیا
19 فروردین 93 21:59
سال نو شما هم مبارک امیدوارم که کانون گرم خونوادتون امسال هم گرمتر از پارسال باشه و تنتون سالم و لبتون خندون
ناهيد
پاسخ