آرادآراد، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
آوینآوین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

مادرانه ای برای پسرم

چهارده ماهگی

1393/9/28 18:07
نویسنده : ناهيد
669 بازدید
اشتراک گذاری

چهارده ماهه شد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آراد من در چهارده ماهگی تلاش بسیاری برای حرف زدن میکند ، بده ، بگیر ، من ، من بـــــــرم ، بیا و خیلی چیزای دیگه رو به خوبی میگه .

 از همه با مزه تر اون موقعی است که تو اتاقه و جلو چشمم نیست و صداش میکنم :

  • آراااااد
  • بله

سبک ترین وشیرین ترین بله دنیاست باور کنیدو نمیتونم اون لحظه قربون دست و پای بلورینش نرم .

آراد همچنان بسیار اجتماعی و خوش اخلاقه دیشب منزل یکی از دوستان مهمان بودیم آخر شب حتی بچه های هفت ساله هم نق میزدند ولی پسرک انقدر از بودن تو جمع خوشحال بود که نه تنها نق نزد موقع خداحافظی میخواست بغل همه بره و باهاشون خداحافظی گرمتری بکنه . یکی از مهمانها موقع خداحافظی بهم گفت : من هیچ وقت نسبت به پسر بچه  ها هیچ احساسی نداشتم ولی پسر شما فوقالعاده شیرین و خوشرو است .تشکر کردم ولی نگفتم که نسبت به پسر ها کم لطفه ! نگفتم که چقدر پسرها موجودات شیرینی هستند نگفتم که پسر ها از آغوش مادرشان تمرین عشق ورزی میکنند . نگفتم پسرکم چنان مرا از عشق سیراب میکند که سرمای هر زمستانی گرم میشود نگفتم که عاشقانه ای که برای من میخواند سحر آمیز است جادویی ست . نگفتم که پسرکم با لبخندی کج دستان گرمش را روی گونه ام میگذارد و قلبم را لمس میکند .نگفتم که الان تمام مادر شوهر ها حتی بدجنس هاشون رو هم  درک میکنم.

 

پسندها (1)

نظرات (8)

فایضه مامانه عسل
30 آذر 93 21:04
سلام خوبین ؟ مامان آراد جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن بهش.... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون....
مامان میم
30 آذر 93 23:02
حالا کجا داره میره این همه با اشتیاق و علاقه ؟
ناهيد
پاسخ
خيلي فرقي نميكنه همه جا با اشتياق ميره مگر سر ميز غذا !!!!!
عاطفه مامان ستیا
6 دی 93 16:18
پس معلوم شد از اووون مادر شوهرا میشیقربون آراد باهوش و اجتماعی بشم منننننننننننننخدا حفظش کنه عزیزم
ناهيد
پاسخ
ای بابا من فقط درکشون میکنم همین
✿مامان آروشا✿
17 دی 93 15:29
ناهيد عزيزم سلام, از اينکه مي بينم شازده کوچولوي خوشگلم دوباره شاد و سلامت و مامان گلش هم از نگراني دراومده خيلي خوشحالم. شما که دل ما رو آب کردي. من عاشق بچه هام. مخصوصا اگه اون بچه آراد گلم باشه. خوشبرخورد و خوشرو.
✿مامان آروشا✿
17 دی 93 15:32
مطمئنم بچه ها آيينه پدر و مادرهاشونم و شما هم که ديگه جاي خود دارين.
✿مامان آروشا✿
17 دی 93 15:32
من هم مثل شما با وجود اينکه مدتها از اولين باري که آروشا کلمه مامان و بابا رو ادا کرد ميگذره ولي هنوز که هنوزه با مامان يا بابا گفتنش روحم شاد ميشه و از ته دل با يک جان مامانم, جوابش رو ميدم.
✿مامان آروشا✿
17 دی 93 15:32
اميدوارم هميشه خوب و خوش باشين و محفل خانوادگيتون شاد شاد و بدور از بيماري و مريضي باشه.
دختر آسمونی
21 دی 93 13:22
خدا برات حفظش کنه اراد اجتماعی خوش اخلاق و با محبت. خوشحالم که خوشحالید. لحطه های ناب مادرانه گوارای وجودتان.