آرادآراد، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
آوینآوین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

مادرانه ای برای پسرم

تب

1392/12/5 16:13
نویسنده : ناهيد
275 بازدید
اشتراک گذاری

بچه که بودم وقتی تب میکردم و مادرم قربان صدقه ام میرفت مگفت "- الهی تبت بیاد برای من جگر گوشه " معنی این جمله رو وقتی نیمه شب دیشب بلند شدم به آراد شیر بدم و دیدم بچه ام توی تب داره میسوزه فهمیدم .

دیشب و امروز سخت گذشت ، نبودن سهیل هم سخت ترش کرده بود .

پس لرزه های واکسن چهار ماهگی بود. تمام روز بی قرار بود و از بغلم پایین نمی آمد ،تا میگذاشتمش زمین فریادش هوا می رفت ، پاش رو هم نمیتونست تکون بده با یه فاصله پنج سانتی از زمین رو هوا نگهش میداشت.از ساعت 8 شب 10:15 هم یک ریز گریه کرد به هر شیوه ای متوسل شدم ولی آروم نمیشد فکر کنم نهایتا خسته شد شیر خورد و خوابید . خسته ام و ناتوان .

فردا داریم میریم اصفهان .دیگه همین ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عاطفه مامان ستیا
5 اسفند 92 23:48
وای عزیزم الان چطوره اراد جون؟ عزیز دلم جیگرم کباب شد
ناهيد
پاسخ
مرسي عزيزم الان كه تب نداره و خوابيده خدا رو شكر اين هم كذشت