آرادآراد، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
آوینآوین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

مادرانه ای برای پسرم

شیر خوردن ها

1392/12/14 21:15
نویسنده : ناهيد
225 بازدید
اشتراک گذاری

شیر خوردن این وروجک هم عالمی داره وقتی سرش رو میگذاره روی بازوی راستم و شیر میخوره، انگشت های کوچیک دست راستش رو مشت میکنه و میذاره روی شونه راستم و گاهی هم یه مشت کم زور به شانه ام میکوبه که غرق خوشی میشم ولی وقتی از سمت چپ شیر میخوره با انگشت هاش انگشت شستم رو میگیره و هی مرتب انگشتاش رو باز میکنه و میبنده

ولی هیچ چیز صافی اون چشم هایی که به چشم های من خیره میشه رو توصیف نمیکنه نه  صفای آب نه آبی آسمون هیچ چیز ، بی نظیره و بی مانند ، نمیدونی چقدر شاکرم که تونستم بهت شیر بدم و هر بار بعد از شیر دادن به تو از لذتی که به من میدی سپاسگذار...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان محمد حسین جان
16 اسفند 92 23:20
سلام ناهید جون پسر گلت 15 روز از پسر من بزرگتره ای جان ، خدا حفظش کنه با اجازه ت لینک ت می کنم
ناهيد
پاسخ
سلام عزيزم ممنون خدا بسر شما رو زير سايه بابا مامانش حفظ كنه لطفا ادرس وبلاكت رو برام بزار نتونستم بيابمت
مامان محمد حسین جان
17 اسفند 92 13:22
mamane kasra
20 اسفند 92 15:43
ای جان دلم آراد خدا نگهدار کانون گرمتون
ناهيد
پاسخ
مرسي مهربونم و همين طور كانون كرمتان كرمتر باد
عاطفه مامان ستیا
20 اسفند 92 22:14
واقعا که زمان شیر خوردن نی نی یکی از شیرینترین لحظات هست واسه یک مادر
ناهيد
پاسخ
واقعا همینه در این مواقع غرق خوشی ام