آرادآراد، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
آوینآوین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

مادرانه ای برای پسرم

نازک دلی

1392/12/21 12:18
نویسنده : ناهيد
288 بازدید
اشتراک گذاری

ازوقتی آراد بدنیا آامده نازک دلی مادرانه پیدا کرده ام

هفته پیش یه روز آراد رو گذاشتم توی اغوشی و با هم رفتیم تجریش یه چند تا خرید کوچیک داشتم حقیقتش می خواستم بسنجم ببینم بیرون از خونه چه جوری رفتار میکنه، وقتی دو تایی هستیم و بدون ماشین.بد نبود .بگذریم که به همه کارهام نرسیدم اما تو راه برگشت رفتم دارینوش کتاب بخرم هیچ ایده ای نداشتم دلم میخواست یه چیزی بخونم که مناسب احوالات این روزها یم باشه و کلا شیرین . خانم فروشنده کتاب " باغ زمستانی " رو پیشنهاد داد .

کتاب خوب بود نسبتا پر کشش و همون طور که خواسته بودم در کل شیرین ،داستان مادری است که سرگذشت خودش رو در قالب قصه پریان تعریف میکنه داستانی که شصت شال پیش در لنینگراد آغاز شده .  در یکی از صحنه ها قهرمان داستان پسر کوچکش رو از دست میده و با اینکه نویسنده اصلا در این غم نوحه سرایی نکرده بود و کلا یک پاراگراف به این قضیه اختصاص داده ، نتونستم اون صحنه رو بخونم قلبم تند تند میزد نفسم به شماره افتاده بود در آستانه گریه بودم کتاب رو بستم چشمهام رو هم همین طور ....

مرا چه میشود ...

 

کتاب نوشت:

باغ زمستاني
نويسنده: كريستين هانا
مترجم: منيژه جلالی

 

این روز ها که آرادم بزرگتر شده می دونین دلم بیش از همه برا چی تنگ میشه برا اون وقتا که هنوز گردن نمیگرفت و وقتی عمودی بغلش میکردم که آروغش رو بگیرم سرش رو میگذاشت توی گودی گردن و نفس گرمش بر پوست تنم مینشست .

چقدر زود گذشت . ... آرام جانم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

mamane kasra
25 اسفند 92 14:21
azziiizzzam
ناهيد
پاسخ
عاطفه مامان ستیا
26 اسفند 92 15:20
مثل همیشه زیبا نوشتی عزیزممنم دلم تنگ میشه واسه اون روزای ستیا وتنها چاره اش دیدن فیلما و عکسای اون زمانه
ناهيد
پاسخ
با خودم ميكم نكنه اين هم يادم بره همين دلتنكي
شیما مامان کژال
23 فروردین 93 2:44
اون پاراگراف آخرت غمگینم کردمنم دلم تنگه و هر روزم بیشتر دچار این مدل دلتنگی میشم...واقعا چه زود گذشت
ناهيد
پاسخ
اين روزها كه منتظر بدنيا اومدن دختر عمه آراد هستيم بيشتر دلتنگ روزهايي كه رفته اند ميشم
سحر
24 فروردین 93 0:33
زود می گذره. فقط یادشون هست که میمونه. تازه اونم گاهی.
ناهيد
پاسخ
دقيقا گاهي هم خستگي نميذاره حظ أون لحظه رو ببريم