آرادآراد، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
آوینآوین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

مادرانه ای برای پسرم

گاه سوي وفا روي گاه سوي جفا روي

1393/2/3 17:04
نویسنده : ناهيد
285 بازدید
اشتراک گذاری
١_داشتم دايپرش رو عوض ميكردم و هم زمان با بابا كه تو چهارچوب در أيستاده بود حرف ميزدم - بابا جان آراد رو عوض ميكنم بهش شير ميدم ميگذارمش پيش شما ميرم تا سر خيابان نظر يه سري مطلب دارم بدم برام تايپ كنن . يهو پسرك لب ورچيده ميزنه زير گريه حالا هر چي قسم مي خورم كه مامان نميذارمت خونه با خودم ميبرمت آروم كه نميشه. ٢_ آراد رو تخت داره واسه خودش غلت ميزنه و اينور أونور ميره و هيوا ميخواد آروغ دريا رو بگيره ، دريا رو بغل ميكنم كه آروغش رو بگيرم ، اراد روشو بر ميگردونه بهم خيره نگاه ميكنه ميگم مامان اين دختر عمه ات هستش چه نازه. پسرك لب ورميچينه ميزنه زير گريه. ٣_ از شدت كمر درد امروز نمي تونستم از تخت بيام پايين . تمام صبح رو ميلنگيدم . اراد هم امروز بد قلق تر از هر روز بود و لثه هاش از هميشه بيشتر ازارش ميداد . عمه پروانه(يكي از عمه هاي سهيل) اومد اراد رو از بغلم گرفت كه باهاش يه كم بازي كنه بلكه من هم نفسي بكشم . فورا ميگه ناهيد جون بچه رو بگير پروانه خانم خسته ميشن.اي خداااااااا بعد سهيل ميكه اصفهان باشي كمك داري مي توني درس بخوني. ٤_خدايا نميخوام برا تحمل بعضي آدم ها به من صبر بدي فقط برا تحمل همين يه نفر صبر بدي چاكرت هم هستم. ٥_ بيست ويكم أردي بهشت امتحان جامع كتبي و بيست و هشتم امتحان شفاهي دارم . محتاج دعام
پسندها (1)

نظرات (7)

مامان مهدیه
3 اردیبهشت 93 17:06
سلام عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 روبدین
عاطفه مامان ستیا
3 اردیبهشت 93 21:32
عزیزمممممم ایشالا که موفق میشی آراد جونم خیلی باهوشه وصد البته وابسته به مامانی خدا حفظش کنهبعضی وقتا ادم ترجیح میده دست تنها باشه تا مجبور بشه بعضی شرایط رو تحمل کنه...
ناهيد
پاسخ
خدا خانواده سهيل رو در پناه خودش حفظ كنه خيلي خوبن ولي سهيل يه مادر بزرگ داره در واقع مامان مامانش ، كه سه سال پيش به رحمت خدا رفت . اين مادر بزرگ فكر ميكنه چون من مادر شوهر ندارم خيلي خوش خوشانم ميشه ميخواد يه وقت جاي خالي مادر شوهر رو حس نكنم به همين خاطر سعي ميكنه نقش مادر شوهر رو برا من بازي كنه يه خلق و خوي سلطنتي هم داره كه به همون قصيه اول أضافه اش كني كه ديگر غير قابل تحمل ميشه ، حالا هم به خاطر زايمان خواهر سهيل امده اصفهان مثلا كمك ده روزه اينجاست وقتي چاي ميخوره ليوانش رو هم بايد از دستش بكيريم بگذاريم رو ميز! خيلي دلم ازش پره كه اينا رو نوشتم
عاطفه مامان ستیا
4 اردیبهشت 93 20:54
عزیزممممممممدرکت میکنم خیلی سختههههههخدا بهش عمر بده ویه مقداریم دلرحمی ....
ناهيد
پاسخ
آمين
مامان کسرا
14 اردیبهشت 93 9:16
ناهیدم، عشق آراد اونقدر بزرگه که به تو مجالی نمیده واسه شنیدن حرفای مادربزرگیه آقا سهیل هر دو امتحانت عالی میشه من یقین دارم آرادم و از ته دل میبوسم وروجک بازیگوش:-*
ناهيد
پاسخ
مرسي عزيزم اميدوارم همينجوري بشه امتحان رو ميگم
عاطفه مامان ستیا
18 اردیبهشت 93 23:41
کم پیدایی ناهید جون
ناهيد
پاسخ
امتحاااااااااان داررررررر م
سیما محمدعلی
27 اردیبهشت 93 12:05
سلام خانومی لذت بردم از خوندن نوشته هاتون. امیدوارم بتونید امتحاناتون رو به خوبی بدین و آراد جون صحیح و سلامت باشه تا مامان گلش کمتر اذیت بشه. به خدا می سپارمتون.
مامان کسرا
27 اردیبهشت 93 12:13
دوست خوبم کجایی ؟؟ چرا نیستی ؟ آرادم خوبه ؟ امتحانات خوب بود ؟