آرادآراد، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
آوینآوین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

مادرانه ای برای پسرم

جفت دندون های بالایی

1393/6/4 20:48
نویسنده : ناهيد
544 بازدید
اشتراک گذاری

بعضی روزها مادر بودن و تنها بودن خیلی سخت میشه مثل سه روز پیش ، آراد از صبح که بیدار شد بد قلق بود لحظه ای حاضر نبود از بغلم پایین بیاد تا میگذاشتمش زمین که برم به یه کاری برسم گریه کنان  دنبالم می آمد و پاهم بالا میرفت که بغلش کنم ! توی بغلم هم آروم نبود و جیغ میزد ! تا عصربه همین منوال بود یه یک ساعتی هم وسط روز خوابید تا من تجدید قوا کنم با خودم فکر میکردم آخر چرا انقدر بی قراره ، آراد خیلی گریه نمیکنه مگر اینکه درد داشته باشه با خودم گفتم شاید می خواد دندون در آره ، رفتم دیفن هیدرامین آوردم مالیدم به لثه هاش ، همون موقع حس کردم لثه های بالاش سفت تر از معمول هستند ،اثر آن چنانی از دیفن هیدرامین ندیدم یه ژل لیدوکائین شوهر خاله  ام برا آراد آورده بود که مخصوص دندون نوزاد بود چون لیدوکائین داشت خیلی دوست نداشتم استفاده کنم ولی بی قراری ها و جیغ های آراد من رو هم داشت بی قرار میکرد . ژل رو زدم روی لثه هاش ، آبی بود بر آتش پسرک نیم ساعت بعد داشت توپ بازی میکرد . فردا صبح نوک دندون های بالایی زده بود بیرون الان پسرم دو تا دندون بالا ویه دندون پایین داره .

 

 

خدایا شکرت .

پسندها (2)

نظرات (3)

آذرمی دخت
9 شهریور 93 13:37
به چی زل زده این جیگر ؟؟؟؟
ناهيد
پاسخ
به پا يه راكي چير ! ما ز دست اين وروجك تمام زندگي مون رو جمع كرديم اينجوري هم راحت نيستيم ميره تو اتاق ها زير ميز و صندلي ها
عاطفه مامان ستیا
10 شهریور 93 17:35
اراد زیبامبارکت باشه عزیز خالهچقدرم زجر کشیده عسلمممممم
ناهيد
پاسخ
مرسي خاله عاطفه جونم
✿مامان آروشا✿
16 شهریور 93 16:37
مبارک باشه عزیزم.